Produkt dnia
Kausza EN 13411-1 DIN 3090
Kausza EN 13411-1 DIN 3090

1,93 zł

1,57 zł

Bloczek linowy leśny MCB, z ślizgiem
Bloczek linowy leśny MCB, z ślizgiem

214,00 zł

173,98 zł

szt.
Kausza okrągła
Kausza okrągła

9,60 zł

7,80 zł

Karabińczyk do smyczy typ 50, czarny
Karabińczyk do smyczy typ 50, czarny

3,73 zł

3,03 zł

szt.
Bloczek podwójny do lin, ocynk
Bloczek podwójny do lin, ocynk

3,50 zł

2,85 zł

Ogniwa do zawiesi INOX, GRADE 60, stal nierdzewna
Ogniwa do zawiesi INOX, GRADE 60, stal nierdzewna

299,00 zł

243,09 zł

Ogniwo złączeniowe klasa 8
Ogniwo złączeniowe klasa 8

9,67 zł

7,86 zł

Taśma do pasów PP, czerwona
Taśma do pasów PP, czerwona

2,50 zł

2,03 zł

Napinacz pasa transportowego 35mm, 2,0t, typ V
Napinacz pasa transportowego 35mm, 2,0t, typ V

18,50 zł

15,04 zł

szt.
Zblocze ruchome, wielokrążek z hakiem, typ 11
Zblocze ruchome, wielokrążek z hakiem, typ 11

185,90 zł

151,14 zł

Łańcuch EN 818-2, klasa 8, czarny oksydowany
Łańcuch EN 818-2, klasa 8, czarny oksydowany

14,00 zł

11,38 zł

Łańcuch EN 818-2, klasa 8, lakierowany
Łańcuch EN 818-2, klasa 8, lakierowany

14,99 zł

12,19 zł

Łańcuch leśny zrywkowy, klasa 10, kwadratowy
Łańcuch leśny zrywkowy, klasa 10, kwadratowy

25,90 zł

21,06 zł

Pręt gwintowany DIN 976, stal nierdzewna
Pręt gwintowany DIN 976, stal nierdzewna

4,64 zł

3,77 zł

szt.
Łańcuch leśny zrywkowy, klasa 8, okrągły
Łańcuch leśny zrywkowy, klasa 8, okrągły

18,30 zł

14,88 zł

Zawiesie pasowe EN 1492-1 10,0t
Zawiesie pasowe EN 1492-1 10,0t

325,40 zł

264,55 zł

Cyfrowa waga hakowa do dźwignic
Cyfrowa waga hakowa do dźwignic

2 476,00 zł

2 013,01 zł

Taśma do pasów PP, różowa
Taśma do pasów PP, różowa

2,50 zł

2,03 zł

Przywieszka do zawiesi klasa 8, jednocięgnowych
Przywieszka do zawiesi klasa 8, jednocięgnowych

7,15 zł

5,81 zł

szt.
Taśma do pasów PP, oliwkowa
Taśma do pasów PP, oliwkowa

2,50 zł

2,03 zł

Gwarancja, reklamacje i zwroty

Gwarancja i serwis

 

Wszystkie produkty sprzedawane w naszym sklepie posiadają gwarancję producenta. W przypadku wykrycia wady w produkcie objętym gwarancją, skontaktuj się z naszym działem handlowym Tel +48 574 659 767 lub mailowo serwis@gargot.pl. Gwarantujemy szybki i prosty proces obsługi reklamacji, który pozwala w najkrótszym czasie doprowadzić do usunięcia braków lub wymiany produktu na nowy.
Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) oraz dowodu dostawy (WZ) aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.

 

 

Reklamacje

 

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź natychmiast, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki lub adnotacji na stosownym dokumencie przewozowym (protokół szkody transportowej), a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48.574659766.

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:
1. Skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo w celu nadania nr. reklamacji
2. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie z podanym nr reklamacji, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
3. W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
4. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 14 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
5. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.


W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: serwis@gargot.pl lub telefonicznie: +48 574 659 767. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

 

Zwrot produktów na zamówienie indywidualne (wg. rysunku technicznego, liny, łańcuchy oraz taśmy cięte z metra, zawiesia linowe, łańcuchowe oraz tekstylne)

UWAGA! Brak możliwości zwrotu towaru

 

Art. 38 ustawy o prawach konsumenta - z tego artykułu możemy się dowiedzieć, kiedy nie przysługuje konsumentowi prawo do odstąpienia od umowy. W brzmieniu punktu 3 art. 38, który mówi, że nie można odstąpić od umowy zawartej na odległość w przypadku umów, w których przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

 

Zwrot produktów w ramach sprzedaży konsumenckiej

 

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 10 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.
Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.


Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:
1. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością na adres: Gargot sp.z o.o., Magazyn zwrotów, ul. Armii Poznań 20, PL 62-250 Czerniejewo
2. Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie (wzór oświadczenia), w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
3. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
4. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.

 

Godziny pracy

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl