Produkt dnia
Bloczek linowy leśny MCB, z hakiem
Bloczek linowy leśny MCB, z hakiem
462,00 zł 375,61 zł
Pręt gwintowany DIN 976, moisądz
Pręt gwintowany DIN 976, moisądz
19,20 zł 15,61 zł
szt.
Łańcuch pcv, dwukolorowy zółto-czarny
Łańcuch pcv, dwukolorowy zółto-czarny
1,90 zł 1,54 zł
Szekla szeroka INOX, stal nierdzewna
Szekla szeroka INOX, stal nierdzewna
9,08 zł 7,38 zł
Klamra pasa bagażowego, 25mm, 250kg, czarna
Klamra pasa bagażowego, 25mm, 250kg, czarna
4,90 zł 3,98 zł
szt.
Łańcuch pcv, jdnokolorowy
Łańcuch pcv, jdnokolorowy
1,85 zł 1,50 zł
Zawiesie pasowe EN 1492-1 8,0t
Zawiesie pasowe EN 1492-1 8,0t
241,80 zł 196,59 zł
Pręt gwintowany DIN 976, stal kwasoodporna
Pręt gwintowany DIN 976, stal kwasoodporna
5,60 zł 4,55 zł
szt.
Wciągnik łańcuchowy ręczny, model "MCB12"
Wciągnik łańcuchowy ręczny, model "MCB12"
498,00 zł 404,88 zł
Zawiesie linowe 1-cięgnowe, pętla/hak oczkowy
Zawiesie linowe 1-cięgnowe, pętla/hak oczkowy
16,90 zł 13,74 zł
Łańcuch pcv, dwukolorowy
Łańcuch pcv, dwukolorowy
1,90 zł 1,54 zł
Zawiesia łańcuchowe jednocięgnowe, klasa 8
Zawiesia łańcuchowe jednocięgnowe, klasa 8
76,90 zł 62,52 zł
Lina stalowa 1x19 EN 12385-10, ocynk
Lina stalowa 1x19 EN 12385-10, ocynk
0,26 zł 0,21 zł
Kausza EN 13411-1 DIN 3090
Kausza EN 13411-1 DIN 3090
1,93 zł 1,57 zł
Hak do kontenerów morskich, GRADE 80, klasa 8
Hak do kontenerów morskich, GRADE 80, klasa 8
293,00 zł 238,21 zł
szt.
Wózek jezdny do teowników typ FPT
Wózek jezdny do teowników typ FPT
230,00 zł 186,99 zł
Łańcuch EN 818-2, klasa 10, lakierowany
Łańcuch EN 818-2, klasa 10, lakierowany
17,90 zł 14,55 zł
szt.
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Gwarancja, reklamacje i zwroty

Gwarancja i serwis

 

Wszystkie produkty sprzedawane w naszym sklepie posiadają gwarancję producenta. W przypadku wykrycia wady w produkcie objętym gwarancją, skontaktuj się z naszym działem handlowym Tel +48 574 659 767 lub mailowo serwis@gargot.pl. Gwarantujemy szybki i prosty proces obsługi reklamacji, który pozwala w najkrótszym czasie doprowadzić do usunięcia braków lub wymiany produktu na nowy.
Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) oraz dowodu dostawy (WZ) aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.

 

 

Reklamacje

 

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź natychmiast, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki lub adnotacji na stosownym dokumencie przewozowym (protokół szkody transportowej), a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48.574659766.

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:
1. Skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo w celu nadania nr. reklamacji
2. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie z podanym nr reklamacji, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
3. W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
4. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 14 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
5. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.


W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: serwis@gargot.pl lub telefonicznie: +48 574 659 767. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

 

Zwrot produktów na zamówienie indywidualne (wg. rysunku technicznego, liny oraz łańcuchy cięte z metra, zawiesia)

UWAGA! Brak możliwości zwrotu towaru

 

Art. 38 ustawy o prawach konsumenta. Z artykułu tego możemy się dowiedzieć, kiedy nie przysługuje konsumentowi prawo do odstąpienia od umowy. W brzmieniu punktu 3 art. 38, który mówi, że nie można odstąpić od umowy zawartej na odległość w przypadku umów, w których przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

 

Zwrot produktów w ramach sprzedaży konsumenckiej

 

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 10 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.
Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.


Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:
1. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością.
2. Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie (wzór oświadczenia), w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
3. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
4. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl