Produkt dnia
Lina stalowa do want, 1x7 typ PYTON, stal kwasoodporna
Lina stalowa do want, 1x7 typ PYTON, stal kwasoodporna
15,90 zł 12,93 zł
szt.
Hak bezpieczny z uchem, GRADE 80, klasa 8
Hak bezpieczny z uchem, GRADE 80, klasa 8
33,80 zł 27,48 zł
Balanser sprężynowy/linowy MCB 21
Balanser sprężynowy/linowy MCB 21
529,00 zł 430,08 zł
Lina stalowa 6x19+FC EN 12385-4, ocynk
Lina stalowa 6x19+FC EN 12385-4, ocynk
0,72 zł 0,59 zł
Szekla prosta INOX, stal nierdzewna
Szekla prosta INOX, stal nierdzewna
1,90 zł 1,54 zł
Cyfrowa waga hakowa do dźwignic
Cyfrowa waga hakowa do dźwignic
2 476,00 zł 2 013,01 zł
Zawiesie pasowe EN 1492-1 4,0t
Zawiesie pasowe EN 1492-1 4,0t
74,40 zł 60,49 zł
Napinacz pasa transportowego 25mm, 1,5t, typ Z
Napinacz pasa transportowego 25mm, 1,5t, typ Z
6,90 zł 5,61 zł
szt.
Łańcuch pcv, dwukolorowy zółto-czarny
Łańcuch pcv, dwukolorowy zółto-czarny
1,90 zł 1,54 zł
Kausza DIN 6899 B
Kausza DIN 6899 B
0,26 zł 0,21 zł
Łańcuch pcv, jdnokolorowy
Łańcuch pcv, jdnokolorowy
1,85 zł 1,50 zł
Zawiesie pasowe EN 1492-1 8,0t
Zawiesie pasowe EN 1492-1 8,0t
241,80 zł 196,59 zł
Zawiesia łańcuchowe dwucięgnowe, klasa 8
Zawiesia łańcuchowe dwucięgnowe, klasa 8
147,10 zł 119,59 zł
Ogniwa skracające INOX, GRADE 60, stal nierdzewna
Ogniwa skracające INOX, GRADE 60, stal nierdzewna
235,90 zł 191,79 zł
Wózek jezdny do teowników typ FPT
Wózek jezdny do teowników typ FPT
239,80 zł 194,96 zł
Balanser sprężynowy/linowy MCB 39
Balanser sprężynowy/linowy MCB 39
810,80 zł 659,19 zł
Łańcuch leśny zrywkowy, klasa 10, kwadratowy
Łańcuch leśny zrywkowy, klasa 10, kwadratowy
25,90 zł 21,06 zł
Taśma do pasów PP, srebrnoszara
Taśma do pasów PP, srebrnoszara
2,50 zł 2,03 zł
Łańcuch EN 818-2, klasa 8, czarny oksydowany
Łańcuch EN 818-2, klasa 8, czarny oksydowany
10,20 zł 8,29 zł
Hak sworzniowy do kontenerów, GRADE 80, klasa 8
Hak sworzniowy do kontenerów, GRADE 80, klasa 8
340,90 zł 277,15 zł
szt.
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Gwarancja, reklamacje i zwroty

Gwarancja i serwis

 

Wszystkie produkty sprzedawane w naszym sklepie posiadają gwarancję producenta. W przypadku wykrycia wady w produkcie objętym gwarancją, skontaktuj się z naszym działem handlowym Tel +48 574 659 767 lub mailowo serwis@gargot.pl. Gwarantujemy szybki i prosty proces obsługi reklamacji, który pozwala w najkrótszym czasie doprowadzić do usunięcia braków lub wymiany produktu na nowy.
Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) oraz dowodu dostawy (WZ) aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.

 

 

Reklamacje

 

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki lub adnotacji na stosownym dokumencie przewozowym, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48.574659766.

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:
1. Skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo w celu nadania nr. reklamacji
2. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie z podanym nr reklamacji, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
3. W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
4. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
5. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.


W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: serwis@gargot.pl lub telefonicznie: +48 574 659 767. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

 

Zwrot produktów w ramach sprzedaży konsumenckiej

 

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 10 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.
Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.


Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:
1. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością.
2. Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie (wzór oświadczenia), w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
3. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
4. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl