- Zacisk aluminiowy, tuleja zaciskowa EN 13411-3, aluminium
- Klamra pasa bagażowego 25mm, 250 kg
- Nakrętka sześciokątna INOX DIN 934 ISO 4032, stal nierdzewna A2
- Szekla forma omega, standard fabryczny
- Lina stalowa 6x19+FC EN 12385-4, ocynk
- Zacisk kabłąkowy do liny DIN EN 13411-5 A
- Kausza DIN 6899 B
- Spinacz do łańcucha SIMPLEX DIN 5287, forma A, ocynk
- Kausza INOX DIN 6899 stal nierdzewna
- Kółko, ogniwo spawane ocynk
- Cybant kabłąkowy DIN 3570 A surowy
- Lina stalowa 6x7+FC EN 12385-4, ocynk
Napinacz pasa transportowego 35mm, 2,0t, typ V
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Napinacz pasa transportowego wg normy PN EN 12195-2
Art. 4001.0072.0035
Stosuje się do mocowania i zabezpieczenia ładunków na pojazdach, przyczepach, jako zabezpieczenie przy podnoszeniu i przemieszczaniu ładunków. Napinacz składa się z mechanizmu (nazywamy go również grzechotką) do którego mocujemy krótki odcinek pasa z hakiem .Całość z krótkim odcinkiem pasa ma standardową długość 0,5 m.
Materiał: stal wysokogatunkowa, hartowana
Wykonanie: ocynkowany galwanicznie, pasywacja żółta
Taśma: bez taśmy
Uchwyt: okrągły, stalowy
Charakterystyka produktu:
- ergonomiczny i wygodny w użytkowaniu
- szerokość napinacza: 37-40 mm
- długość napinacza: 134-170 mm
- dla szerokości pasa/taśmy: 35 mm
- B/S (nominalna siła zrywająca): 2000-3000 (daN)
- LC (zdolność mocowania 50% B/S): 1000-1500 (daN)
LC (lashing capacity) to inaczej zdolność mocowania. Parametr ten zależy od sposobu mocowania ładunku. Aczkolwiek na metce podawana jest tylko jedna wartość, dla mocowania w układzie prostym. 1000 daN oznacza, że w przypadku mocowania w układzie prostym ładunek nie powinien ważyć więcej niż 1,0 tony.
Częściej stosowaną metodą mocowania jest przez opasanie (LC jest zawsze dwa razy większe niż dla mocowania w układzie prostym. Za pomocą tego pasa (1 sztuka) można zabezpieczyć ładunek poprzez opasanie o masie 3.2 tony (niezbędny do tego jest napinacz!).
- STF (nominalna siła napięcia): 200 (daN)
STF (standard tension force) – nominalna siła napięcia, czyli siła z jaką ładunek zostanie dociśnięty do podłoża. 200 daN = 200 kg. Standardowa wartość tego parametru waha się między 350 a 400 daN. Pasy ERGO mają ten parametr podwyższony do 75 - 750 daN.
- SHF
SHF (standard hand force), czyli siła z jaką można działać na ramię napinacza. 50 daN = 50 kg. Jest to standardowa wartość. Działanie na rączkę napinacza większą siłą może spowodować jego zniszczenie. Dlatego nie wolno napinać pasa wspomagając się rurą czy przedłużką, które wydłużają ramię napinające, a przez co i działają większą siłą na mechanizm.
Inne nazewnictwo: zapinka pasa mocującego, mocowanie pasa transportowego, naciąg pasa
Cechowanie: tak, nazwa producenta, kod produktu, data produkcji,
Świadectwa: deklaracja zgodności, świadectwo 2.1
Ceny hurtowe i dodatkowe rabaty: zadzwoń do nas +48 574 659 766 lub napisz sprzedaz@gargot.pl